Povezana slika

Obvestila 

Stran ureja: Romana Terkaj (romana.terkaj@guest.arnes.si)

25.5.-29.5. 2020

Pozdravljeni v novem tednu. Pohvaljeni-DRU ocenjevanje je potekalo brez težav in res ste znali.

Jutri nas čaka ocenjevanje pri SLJ-linke z urami ste prejeli. Pri sebi morajo otroci imeti berilo-to smo se tudi dogovorili na zoomu.

SLJ

Povedali ste, da težav pri reševanju v DZ ni, torej nadaljujemo s Ceniki oz naslov je KOLIKO STANE. Zopet zanimiva snov, ki vam bo pri nakupovanju oz obisku gostilne prav prišla.

DZ str. 71 do 78.

 

MAT

Upam, da ste preverjanje rešili in preverili rezultate. Pravite, da vam ura gre, zato nadaljujemo z reševanjem v DZ od str. 36 do str. 45 (Zmorem tudi to reši kdor želi).

V četrtek na Zoom srečanju vadimo matematiko, zato imejte pripravljene zvezke, v katere boste reševali.

DRU

Kako potujemo

Učbenik str 68, 69 – naredi zanimiv miselni vzorec o vrstah prometa, prometnih sredstvih. Do konca tedna mi ga pošljete na mail.

Ta teden je samo ta izdelek potrebno poslati na moj mail, za ostale predmete ne.

 

NIT

V tem in naslednjem tednu boste brali in malo raziskovali snov V kraljestvu rastlin– je kar obsežna, zato imate čas, da v 14 dne preberete, predelate, naredite izpiske po vrsti, narišite dele drevesa, rastline brez cvetov, rastline s cvetovi, kakšne zanimivosti (dve strani).

TJA

4r_tor_26_5_2020 TJA

LUM

Kdor želi, ni obvezno- ker imate doma tempere, naslikajte kar želite, če želite. Ste v teh tednih že veliko ustvarjali.

GUM

4.B-25.-29.5.2020 GUM

 

ŠPO

T10 – navodilo za raz. st, RAP in NIP

 

NEM

4. razred 11. teden NEM

 

ITA

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 10. teden ITA

I NUMERI DA 13 A 20 ITA

 

 

——————————————————————————————————————————————————————-

18.5. 2020 do 22.5.2020

Pozdravljeni,

v ponedeljek poteka torej ocenjevanje-sezname oz linke in točne ure ste dobili na mail. Prilagodila sem, kolikor se je le dalo. Poglavje-Domača pokrajina

SLJ

Namesto besed (str. 60 d0 68)

Snov je zanimiva, ker govori o nebesednih znamenjih (znakih). Če pri 8. nalogi na str.62 ne boste mogli pogledati, bom poskusila dobiti prepis naloge.

20._enota_GOVORICA_TELESA

MAT

Preverimo, kaj smo se do sedaj naučili (str. 25 do 28.) Sami si nastavite uro in samostojno rešite. Preglejte rezultate (rešitve so na linku iz prejšnjega tedna) in si dopišite točke.

MERJENJE ČASA str. 30 do 35

 

TJA

4r_tor_19_5_2020 TJA

NIT

V kraljestvu gliv 

Poglejte malo na Radovednih 5, preberite vse o glivah in naredite miselni vzorec.

DRU v tem tednu ocenjujemo in ne bomo šli naprej s snovjo.

LUM

Sedaj imate naravoslovne škatle vsi doma. V tem tednu izdelajte nekaj, kar želite-iz te škatle seveda. Pošljite mi kakšno fotografijo izdelka,ko ga pač boste naredili.

ŠPO

T9 – navodilo za raz. st, RAP in NIP

OBVESTILO UČITELJICE TINE GLEDE ŠPORTNIH DNEVNIKOV

Dragi učenci in učenke,

verjamem, da ste dnevnike vadbe pridno izpolnjevali. Res me zanima, kaj vse ste počeli in kakšne lepe izdelke ste naredili.

Prosim vas, če vsi, ki ste jih izpolnjevali vsaj malo, le-te pošljete nazaj po e-pošti na: pajancic.tina@gmail.com (če imate to shranjeno na računalniku).

Če ste ga izpolnjevali v fizični obliki (natisnjenega), pa mi ga pošljite po navadni pošti na naš šolski naslov s pripisom za učiteljico Tino Pajančič. 

Če imate bratca ali sestrico v 1., 2. ali 3. razredu, ga lahko prinesejo oni in dajo učiteljicam, te pa ga bodo dale meni. Tisti, ki ste doma blizu šole, se lahko sprehodite do šole in potrkate na okno pomočnice Polone in dnevnik pustite pri njej. Polona bo na šoli vsak dan med 9h in 14h uro in ve, da boste prišli 🙂

Možnosti za oddajo dnevnikov je kar nekaj, vi pa izberite tisto, ki vam najbolj ustreza. 

Rok za oddajo je do 1. 6. 2020.

Hvala vam in se res veselim, da jih vidim. Vsekakor jih boste vsi dobili nazaj do konca šolskega leta, saj verjamem, da so tako lepi, da jih želite imeti za spomin.

Lep športen pozdrav

GUM

4.B-18.-22.5.2020GUM

 

NEM

4. razred 10. teden (1) NEM

ITA

Pošljem po mailu.

 

———————————————————————————————————————————————————-

Pozdrav v novem tednu.

Lepo ste izkoristili EKO dan, hvala za vse fotografije. V tem tednu poleg četrtkovega ZOOM-a načrtujemo še DAN ZDRAVE ŠOLE, ki bo v petek. Vsa navodila za ta dan in link za ZOOM prejmete na mail.

Obveščam pa vas, da imate na spletni strani šole, desno, opise Neobveznih izbirnih predmetov za naslednje šolsko leto in prav tako prijavnice za Neobvezne izbirne predmete za leto 2020/2021. Samo kliknite, izpolnite (preprosta navodila) in pošljete. Torej, učitelji ne pobiramo oz urejamo nikakršnih prijav glede neobveznih izbirnih predmetov.

SLJ

Predlogi S,Z,K,H. Zanimiva, luštna snov, vaj več kot dovolj. Vse v DZ od str. 52 do 57.

Kar nekaj pa mi še ni poslalo naloge Opis prašiča- prosim, da to naredite, ker s tem preverjam vaše znanje (to snov smo sicer že obravnavali v prvem ocenjevalnem obdobju, sedaj se ponovi, da se utrdi). Opis ne pomeni miselni vzorec-tega ne pozabite.

MAT

Lepo ste ustvarjali s šestilom, rekli ste, da vam gre (vsaj večini), saj veste, da naslednje leto se vse ponovi in utrdi ter nadgradi.

V tem tednu zopet sledi snov, za katero je dobro, da malo pogledate na Radovednih5, ker Merjenje mase pomeni tehtanje- doma malo s kuhinjskimi tehtnicami, če jih imate, ekperimentirajte, da malo dobite predstavo o teži ( v šoli ste sicer že lansko leto z različnimi tehtnicami tehtali, prav tako bi to počeli letos). Spoznajte enote kg, dag in g, izpišite v zvezek npr. 1 dag je 10 g, 1 kg je 100 dag, 1 kg je 1000g (prepišete iz DZ). Vaje in razlage so od 14 do 23 strani. Na zoom-u pa bomo skupaj preverili rezultate.

Malo za vajo (kadar želiš) pisno deljenje (z rešitvami, da preveriš).

Velikonočno_jutro mat- pisno deljenje

Prilagam še rešitve celotnega DZ 4 za matematiko, da boste lahko preverjali, kako vam gre.

RPET 4 MA SDZ 2019 resitve 4 del

DRU

Storitvene dejavnosti (učbenik str. 66, 67)

Prebereš in narediš miselni vzorec. Ko bo potekalo ocenjevanje pri DRU, boste imeli pri sebi zvezek in takrat pokazali vaše miselne vzorce.

NIT

V različnih okoljih so različna živa bitja (učbenik 108,109 – v zvezek napišite naslov in narišite nekaj življenjskih okolij in nekaj različnih organizmov).

Učbenik str 110- Organizme razvrščamo v skupine-preberite 

ŠPO

Šport in tuji jeziki

T8 – navodilo za raz. st, RAP in NIP

GUM

4.B-11.-15.5.2020 GUM

ITA

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 8. teden ITA

NEM

4. razred 9. teden NEM

TJA

4r_tor_12_5_2020 TJA

 

————————————————————————————————————————————————————

 

Ker me sprašujete glede potrebščin- lahko pridete v šolo iskati tisto, kar potrebujete za pouk načeloma vsak dan med 9.00 in 11.00 uro, za jutri sem že dogovorjena s tajnico, da odpre zunanja vrata razreda ob 11.00 in boste vzeli stvari. Drugače pa prej pokličite na številko, ki je na spletni strani šole.

Ostale stvari-likovne škatle, tehnično škatlo, izdelke… to pa se bomo dogovorili, kdaj se bo vse vračalo in upam, da se vsaj takrat vidimo.

Pozdravček,

počitnice so se zaključile in nadaljujemo z 8. tednom pouka na daljavo (7.teden so bile počitnice). Upam, da ste si odpočili in nabrali novih moči.

Za Bralno značko sem vam že vse napisala v mailu, v četrtek bomo zopet imeli Zoom srečanje in takrat še povem, kdo je zaključil oz kdo lahko še zaključi. Eko bralno značko ste nekateri že opravili, ostali pa jo boste naslednje leto.

V tem mesecu bo potekalo ocenjevanje znanja, kot sem vam že omenila. Za DRU imate že datum, pri SLJ bo tudi ustno ocenjevanje- domače branje-od 25.5. do 27.5. 2020.

Od 1.6. do 4.6. pa bom ustno ocenila še matematiko in to pisno seštevanje, pisno odštevanje, pisno deljenje in pisno množenje (samo pisno deljenje je snov, ki smo jo obdelali v času učenja na daljavo).

Pri ostalih predmetih ste že prej dobili dovolj ocen, tako da bomo samo preverjali, kako vam gre.

SLJ

Nadaljujemo v DZ z miselnimi vzorci, ključnimi besedami, bistvenimi podatki-se še spomnite?

DZ str. 40 do 50  – naslov je ŠKOKO. Rešitve dobite proti koncu tedna. V zadnjem tednu maja boste na ZOOM srečanju tudi pokazali vaše DZ in bomo videli, kako vam kaj gre oz, če ste imeli kje kakšne težave.

Naloga 12. na str. 45 zahteva, da opis pošljete učiteljici- nekateri ste poslali, velja pa za vse, ker bom preverila, kako vam gredo zapisi.

Prilagam še prepis posnetka, če ga slučajno ne morete poslušati za nalogo 13 na strani 45.

18._enota_OPIS_IVALI_Jež

MAT

V DZ 3 nam je še ostala snov MERIMO PROSTORNINO str.28 do 34. V zvezek si izpišite merske enote oz barvno razpredelnico, ki jo imate na strani 28, nato rešite vaje do str. 34.

Ne pozabite, kot sem vam v mailu napisala, v torek iti po DZ4, tisti ki jih imate v šoli, ker s četrtkom nadaljujemo s snovjo KROG IN KROŽNICA.

No, končno ste dočakali uporabo šestila- da vam bo lažje, boste pri LUM dobili nalogo, kjer boste ustvarjali s šestilom, da malo “potrenirate”😁👍.

Torej, v četrtek in petek rešujete v zadnjem DZ4, od str. 6 do 12.

DRU

Nadaljujemo s temo OD OBRTI DO INDUSTRIJE, str.64 do 65.

Malo si oglejte na Radovednih pet, preberite snov v Učbeniku in zapišite naslov v zvezek ter odgovorite na tri zastavljena vprašanja v Ponovi.

NIT

Po zgradbi smo si ljudje podobni, a vendarle različni str. 103 do 106

Preberite, poglejte na Radovednih pet, v zvezek naslov, miselni vzorec in odgovorite na zastavljena vprašanja.

TJA

4b_tor_5_5_2020

LUM

Uporaba šestila- na list s šestilom rišite različne kroge- velike, majhne, se prekrivajo oz lahko kot kakšen cvet- bodite ustvarjalni, saj znate- nato kroge pobarvajte in ustvarite lepo barvno sliko- lahko malo “poškilite” po internetu 😊.

ŠPO

T7 – navodilo za raz. st, RAP in NIP

Javite mi kaj, kako vam gre reševanje Športnega dnevnika-tisti, ki ga rešujete.

GUM

4.B-4.-8.5.2020

NEM

4. razred 8. teden NEM

ITA

Delovni list La Pasqua ITA

prilagajanje pridevnika samostalniku rešitve ITA

prevod, str. 22-23 ITA

Še en učni list in posnetek pa dobite naknadno na maile.

OPB

OPB izziv – 8. teden

—————————————————————————————————————————————————————–

 

Pozdravljeni v šestem tednu. Spodaj vam pošiljam navodila za izpolnjevanje športnega dnevnika- ni težko, ter dnevnik, ki vam ga pošilja učiteljica Tina.

Živjo,
V priponki imaš pravi športni dnevnik. Prosim, če ga izpolnjuješ za vsak dan, ko narediš karkoli v zvezi s športom in gibanjem. Ta dnevnik bomo skupaj izpolnjevali do konca maja, četudi se prej vrnemo v šolo. Lahko ga sprintaš (tudi črno-belo) in predlagam obojestransko, ali pa vnašaj direkt na računalniku.
Kaj moraš narediti? Najprej, ga prelistaj, nato pa preberi navodila, Kako začeti? Pomembno je, da narediš 4 naloge in rezultat vpišeš v kvadratke. Po tem pa vsak dan odkljukaj, če si kaj migal. In na koncu po dnevih napiši kaj, koliko časa in s kom. SE PRAVI, VSE KAR IMA VEZE Z GIBANJE IN ŠPORTOM, ZAPIŠI. Ko se vrnemo v šolo, bomo dnevnike pogledali ali v elektronski obliki ali natisnjene. V njem imaš tudi nekaj idej, kaj lahko počneš, če ti zmanjka svojih. Zapiši tudi, če si naredil kak trening športa s katerim se ukvarjaš, ali če si šel z mamico na sprehod, ali če si naredil kaj od tega kar je bilo na urniku, tudi če si tekel po stopnicah …
Najlepše in najbolj športne tri, čaka nagrada (seveda športna in je presenečenje).
Tudi jaz športam in ga izpolnjujem, če pa imaš kako vprašanje pa mi kar piši na mail: pajancic.tina@gmail.com ali vprašaj svojo razredničarko.
Lp Tina

MAT

V tem tednu pa nadaljujemo še z utrjevanjem in preverjanjem matematike – v DZ imate na koncu naloge za preverjanje, v priponki pa bodo rešitve.
DZ od str. 80 do konca. Zmorem tudi to rešuje kdor želi.  Preveri, kaj smo se do sedaj naučili na strani 91,92,93 pa rešite samostojno, (samo 3. nalogo preskoči), nato pa v rešitvah preveri rezultate.

SLO

Nadaljujemo z reševanjem v DZ- snov preprosta, zanimiva. 17 PRIMERJAJMO BESEDE (od str. 30 do 38)

NIT

Prilagoditve živih bitij na okolje, v katerem živijo  (UČ str.101-103)

Preberi in naredi zanimiv miselni vzorec.

Obveščam pa te, da smo NIT v tem polletju že ocenili in je ocenjevala ne bom več (prilagodili zakon o ocenjevanju). Če bomo v juniju v šoli, bomo za zvišanje ocen ocenili še tehniški izdelek- mlinček, drugače pa ne- vsi pa imate pozitivno oceno. Do konca leta torej samo predelujte snov in miselne vzorce, pa bo-saj vidim, kaj vse mi pošiljate- SUPER STE!!!

DRU

Pri tem predmetu pa potrebujemo še eno oceno- ocenili bomo snov, ki smo jo predelali pred 15.3. in bi jo morali takrat pisati, nove snovi pa ne- jo bomo samo preverjali.

Ocenjevali bomo v tednu od 18.5. do 22.5.- če bomo takrat v šoli, bomo v šoli ocenili, drugače pa preko ZOOM-a, navodila ocenjevanja pa še pridejo.

DEJAVNOSTI, KI IZKORIŠČAJO NARAVNE VIRE  (UČ str.62,63)

Preberi, poglej malo na Radovednih 5, naredi miselni vzorec v zvezek.

TJA

4b_tor_21_4_2020

GUM

4.B-20.-24.4.2020 GUM

ŠPO

NEM
ITA
OPB
 ————————————————————————————————————————————————————

😘

Poslala sem vam mail za jutrišnji KD-če ga kdo ni prejel, naj mi prosim javi.

Lep pozdrav,

👱‍♀️🎈🍕🍟

Romana

14.4. do 17.4. 2020

Pozdravljeni v petem tednu učenja na daljavo.

Teden je malo krajši (ponedeljek praznik), prav tako pa bomo v četrtek, 16.4. 2020, realizirali kulturni dan. Navodila za ta dan boste prejeli po mailu. Zato tudi načrtujem ZOOM srečanje v petek ob 11.00. Tokratni ZOOM pa bo namenjem matematiki oz pisnem deljenju, zato morate imeti pri sebi DZ3 za matematiko, da preverimo, kako vam gre.

Kot sem že večkrat omenila tudi na ZOOM-u, pri NIT in DRU ne bomo preverjali znanja, ker smo ga že pred KORONO in bi morali pisati in ustno ocenjevati. Vse vaje oz kvizi so namenjeni samo lažjemu ponavljanju in pripravi na ocenjevanje (meni ne pošiljate rešitev).

Kadar želim vašo povratno informacijo, vam to napišem.

V 6. tednu bo sledilo preverjanje pri matematiki, kako oz na kakšen način pa bom povedala na naslednjem srečanju v ZOOM-u.

Ocenjevanja v mesecu aprilu NE BO.

MAT

PISNO DELJENJE

Na str. 73 ponovimo, da je množenje obratna operacija od deljenja.

Sledi primer pisnega deljenja na dolgi in kratki način. Vedno sledi PREIZKUS. Zapomnite pa si, da bomo vedno računali na dolgi način.

V vašem DZ od str. 74 do 79 imate tako razlage kot vaje za utrjevanje.

RADOVEDNIH 5 -interaktivno gradivo

PISNO DELJENJE- zelo dobro razloženo oz prikazano Pisno deljenje brez prehoda oz Deljenje večjih števil brez prehoda– klikni na naslikano spiralo spodaj in dobiš lepo prikazan postopek deljenja, če klikneš na naslikan svinčnik, pa dobiš vaje, ki jih rešuješ in preveriš, če je rešitev pravilna. Sledijo še razlage Deljenje z enojnim prehodom in Deljenje z dvojnim prehodom in interaktivne vaje.

V petek pa na ZOOM srečanju preverimo in kakšen račun rešimo skupaj.

SLO

Nadaljujemo z reševanjem v DZ od str. 22 do 28.

14. naloga je posnetek ( kdor je na Irokusu potem lahko preko DZ2 posluša posnetek), drugače pa spodaj prilagam prepis posnetka.

16._enota_NOVICA_O_medvedki

 

DRU

Tu so rešitve kviza in malo preverite, kako vam gre.

DRU_Kviz_orientacija (1)

V zvezek naredi kratek miselni vzorec o  gospodarskih in negospodarskih dejavnostih- v pomoč ti je razpredelnica DEJAVNOSTI na str. 61

NIT

Razvoj živih bitij  (str. 98 ,99 ,100)

V zvezek izpiši Moram vedeti.

(imate pa zopet idejo oz dejavnost, kako izdelati svoj fosil- kdor želi, kadar želi)

ŠPO

T5 – navodilo za raz. st, RAP in NIP (1) 5.teden

TJA

4r_tor_14_4_2020_lesson9_10

GUM

V tem tednu je v ponedeljek odpadla, v torek pa je nimajo, ker je na 14 dni.

ITA

Navodila ITA 5.teden

Pridevnik PPT

La Pasqua ITA

NEM

4. razred 5. teden NEM

OPB IZZIVI

OPB izziv – 5. teden

————————————————————————————————————————————————————

Pozdravljeni,

včeraj sem vam poslala link za jutrišnje ZOOM srečanje- v primeru, da ga niste dobili, mi prosim javite.

Dodajam še malo dela pri MAT in SLJ.

MAT

Pisno deljenje z enomestnim številom brez prehoda (DZ str.72)

Naslov napišite v zvezek, prepišete izraze pri deljenju in rešite te štiri naloge,ki so samo ponovitev že znanega.

Prilagam še učni list, da še malo povadite snov tretjega razreda 🙂

Utrjevanje_snovi -poštevanka, deljenje z ostankom

SLO

16 IZVEDEL SEM NEKAJ NOVEGA /DZ str. 18,19,20,21

Prvo nalogo odgovarjate ustno, ostale pisno. V naslednjem tednu nadaljujemo v DZ, kasneje dobite še rešitve.

Se vidimo jutri.

Pozdravček,

Romana

______________________________________________________________________________________

 Pozdravček v novem tednu.

Zelo sem bila vesela, da smo se videli in malo poklepetali preko ZOOM-a, v četrtek se ponovno vidimo, vendar tokrat v popoldanskem času, ob 17.00, da bodo starši, ki so zaposleni, lahko otrokom pomagali pri prijavi.

Obveščam vas, da pri predmetih TJA, GUM, neobvezni izbirni ITA in NEM komunicirate z učiteljicami, ki vas poučujejo, preko njihovega maila, prav tako boste preko mailov dobili povratne informacije učiteljic (če imate vprašanja, jih prosim naslovite na njih).

GUM- matejka.zavrsnik@guest.arnes.si

TJA- barbara.kmet@guest.arnes.si

ITA-anna.dedomizio@gmail.com

NEM-katarinaprosenc1@gmail.com

Pozabila sem prilepiti rešitve za SLJ in MAT- za prejšnji teden in jih prilagam spodaj.

14. NE VEM, NISEM (rešitve)

MAT_Rešitve utrjevanja 2

No, danes napišem navodila za delo do srede, za četrtek in petek pa še dodam v sredo zvečer in pošljem link za ZOOM srečanje.

MAT (pojdite oz se prijavite na Radovednih 5- za matematiko so interaktivne razlage snovi, imate pa še dodatne vaje)

SIMETRIJA  DZ str. 64-68

VZORCI  DZ str. 69-70

SLJ

15 DNEVI, MESECI, PRAZNIKI

DZ str. 12-16  

2. nalogo rešujete oz odgovarjate ustno, ostale pisno.

Prilagam rešitve, da preverite in ne prepišete.     Rešitve !5-Dnevi, meseci, prazniki

NIT in DRU ter ostali predmeti pa so napisana navodila za cel teden.

NIT

Odpadno embalažo lahko ponovno uporabimo

Preberi,  napiši naslov in odgovori na tri zastavljena vprašanja (mogoče o maketah poiščeš še kaj na internetu-sam/a).

Zopet povezava NIT z LUM – na str. 94 v učbeniku imaš malo napotkov. Izdelaj hišico, lahko tudi okolico hišice- zopet uporabljaj domišljijo in mi do konca tedna pošlji kakšno fotografijo oz, če bo do četrtka narejena, jo pokažeš na Zoomu.

Malo za ponavljanje že znane snovi- rešuješ, kadar želiš, ni nujno v tem tednu.

NIT_preverjanje_Svet_snovi

DRU

Učbenik str. 61- Oglej si ilustracije in naštej, kdo vse sodeluje pri proizvodnji puloverja- nariši  in k vsaki slikici dopiši, kdo sodeluje- npr. najprej vzreditelj ovac + delavec, ki jih striže…

Prilagam še kviz z vprašanji, na katera v zvezek samo odgovarjaš z DA ali NE, rešitve pa sledijo proti koncu tedna (utrjevanje snovi). Na kviz odgovarjaš, kadar želiš- ni nujno v tem tednu.

DRU_Kviz_orientacija (1) odgovarjaj z da ali ne

GUM

4.B- 30.3.- 3.4.2020GUM

4.B-6.-10.4.2020 GUM

ŠPO 

T4 – navodilo za raz. st, RAP in NIP (1)

TJA

4r_tor_7_4_2020_lesson7_8

NEM

4. razred 4. teden (3)

ITA

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 4. teden ITA

RDEČA KOT; MI, str. 24, nal. 2 ITA 4.teden

Rešitve, vstavi določni člen in pretvori v množino ITA 4.teden

Zapis v zvezek. ITA 4. teden

OPB -pripravili so vam izzive, če vam je kdaj dolgčas in delate za zabavo

OPB izziv – 4. teden

________________________________________________________________________________________

Pozdravljeni,

da ne bomo preveč zaostajali s snovjo in ker jo je bilo za ta teden pri matematiki malo, bomo dodali še vam že poznano snov-Skladnost likov, v DZ od str. 59 do 61. (Dodatno, kdor želi, lahko reši tudi str. 62-Zmorem tudi to)

Prilagam še učni list z vajami za utrjevanje- rešujete, kadar želite, če želite. Rešitve priložim naslednjič.

MAT utrjevanje 2

__________________________________________________________________________________________

Pozdravljeni,

začenja se novi teden-tretji teden učenja na daljavo. Napisala bom tedenski načrt za vse predmete,med tednom pa bom priložila še kakšne rešitve, da si boste lahko pomagali.

Če pogrešate kakšen DZ, ga lahko vzamete v šoli med 8.00-11.00 uro, vendar prej s telefonskim klicem preverite, da vas lahko kdo pospremi do razreda-DZ2 za SLJ je zadaj v spdnjem predalu na desni strani.

SLJ -DZ 2

Začeli bomo z novo snovjo- NE VEM, NISEM

Obravnavali bomo trdilne in nikalne povedi.

Primeri.

Tanja riše metulja. (trdilna poved)

Tanja ne riše metulja. (nikalna poved)

Okno je odprto. (trdilna poved)

Okno ni odprto.(nikalna poved)

Kaja nosi zimski plašč. 

Kaja ne nosi zimskega plašča. ( pri nekaterih nikalnih povedih se tudi končnica spremeni)

Reševali boste torej v DZ od strani 6 do 10. Prvo in drugo nalogo rešujete ustno (ne odgovarjate pisno v zvezek), ostale pa pisno.

V četrtek vam pošljem rešitve, da vam bodo v pomoč oz, da pregledate in popravite.

MAT

Lastnosti geometrijskih likov (str.55)

Kot vedno je že na začetku lepo razloženo, da so liki ravne ploskve, katerim lahko izmerimo dolžino in širino ter da imajo stranice in oglišča.

V zvezek napišite naslov, narišite lik in označite stranice in oglišča na liku (kot v DZ).

Nato rešite 1. nalogo.

Pravokotnik, Kvadrat (str. 56,57,58)

Stran 56 in 57 preberite- zelo dobro razloženo, katere so lastnosti pravokotnika in kvadrata, ter njuno označevanje.

V zvezek napišite naslov in narišite pravokotnik in kvadrat ter ju ustrezno označite ( kot v DZ). Rešite vaje na str.58.

NIT in LUM

Že dobro poznana snov-Ločevanje odpadkov je pomembno. Preberite in odgovorite v zvezek na zadnja tri vprašanja.

LUM- Narišite ali pa izdelajte iz odpadne embalaže EKOLOŠKI OTOK. Uporabite domišljijo. Fotografije izdelkov mi pošljite do konca tedna na mail.

DRU

Samo preberite besedilo na str. 60,61- Potrebujemo različne dejavnosti.

GUM

Če so kakšne težave oz nerazumevanje pri GUM, lahko kontaktirate učiteljico Matejko Završnik na mail-  matejka.zavrsnik@gmail.com

4.B- 16.3.2020 GUM 3. teden (nekateri verjetno še niste tega opravili pa je zbrisano iz internetne učilnice)

4.B- 23. in 24.3.2020 (1) GUM

ŠPO 

T3 – navodilo za raz. st, RAP in NIP (2)

ABECEDA IN ŠPORT

Nemščina

Če lahko, list nalepite v zvezek, drugače pa naredite v zvezek mini slovarček iz danih besed.

Ostern velika noč 1

ITA

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 3. teden (1)

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 3. teden

TJA

4r_tor_31_3_2020_lesson5_6

_______________________________________________________________________________________

Pozdravček,

zelo ste bili pridni in večina mi je že napisala, kako poteka šolanje na daljavo, kaj delate, kako skrbite zase. Pohvaljeni. Vesela sem, ker zraven dobim še vaše fotografije, ko delate za šolo ali pa se zabavate.

Upam, da ste danes vsi lepo obdarili vaše mamice-so bile vesele, a ne?

Za ta teden pri SLJ prilagam učni list za utrjevanje težjih besed. Lista ne fotokopirajte, za vajo naloge prepisujete v zvezek ali na list. V dveh dneh vam bo to uspelo brez težav.

11._enota SLJ utrjevanje

Ker naj bi samo dva učenca bila brez DZ2  pri SLJ, bomo prihodnji teden začeli z vajami. Priložila bom tudi fotografijo, če se slučajno tisti, ki ga nimate, niste prijavili na Irokus, kot sem napisala.

Pri MAT pa mislim, da ste dobili dovolj računov za utrjevanje, spodaj pa imate list z rezultati, da lahko sami preverite, če ste bili uspešni oz, če imate kje mogoče še kakšne težave.

MAT rezultati utrjevanja 1

Preživite lep vikend,

Romana

_______________________________________________________________________________________

Pozdravljeni,

pa gremo v novi teden domačih dogodivščin.

Zelo sem bila vesela, ko sem dobivala fotografije vaših izdelkov in tudi vas-nasmejanih obrazov. Potrudili ste se in res ste domišljiji pustili prosto pot.

SLO 23.-25-3.2020

V tem tednu je ena ura SLO namenjena pisanju o tem, kako poteka učenje na domu, ali vam gre oz če imate težave, kaj vse počnete doma, kako se počutite… Pisali pa mi boste na moj mail, ki ga vidite zgoraj. Bodite pa pozorni na to, da upoštevate vsa slovnična pravila-velike začetnice, ločila, da so stavki smiselni, da ima besedilo nek uvod, jedro in zaključek (vsaj 10 stavkov). Seveda boste tipkali in verjetno vas bo že malo “računalnik” opozarjal na napake. Na koncu se podpišite in pošljite.

Torej do konca tedna moram prejeti vseh 25 pisem in na vsa bom tudi odgovorila.

 

V berilu preberite pesem Toneta Pavčka- Kaj vse je tata in zopet v celih stavkih odgovorite v zvezek na vprašanja pri Dejavnosti o branju.

Ker pa v sredo praznujejo vaše mamice-25.3. je MATERINSKI DAN, zato vam v priponki pošiljam lepo pesmico Neže Maurer in jo na ta dan vašim mama tudi preberite.

Ker v tem času mame ne bodo dobivale rožic, je vaša naloga, da za LUM naslikate najjjlleeppššooo rožo (naj bo posebna, drugačna) za vašo mamico in tako bo dobila tri darilca- rožo, pesem in vaš poljub.

Neža Maurer

MAT 23.-25. 2020

Prilagam učni list z veeliiikkooo računi. Pisno seštevanje in odštevanje, dolžinske enote, pisno množenje, deli celote in sestavljeni računi. Lista ne “printate” ampak naloge samo prepišete in izračunate. Račune seveda lahko rešujete tudi do konca tedna.

MAT- utrjevanje 1

NIT

Še vedno ponavljajte, utrjujte. Če se spomnite, pa smo se pogovarjali o poskusih, ki bi jih oz jih mogoče nekateri že delate doma- ni pomembno, kateri poskus izvedete, važno je, da ga znate izvesti, pokazati, obrazložiti postopek in kaj ste z njim hoteli povedati (lahko imate tudi zapisano na listu oz plakatu). Sedaj, ko ste doma, boste verjetno imeli več možnosti za to. To ni obvezno, smo rekli, kdor želi.

DRU- utrjujte, ponavljajte (nismo v zaostanku s snovjo, bomo pa takoj pisali test, ko se vrnemo, ker je to že obravnavana snov in bi jo morali že pisati).

ŠPO

Še vedno gibanje na zraku (če vreme dopušča), drugače pa v tem tednu plešemo po hiši- lahko si izmislite kakšno koreografijo na svoj najljubši “komad”, ko pa se vrnemo, boste pa, če boste hoteli, zaplesali nam vsem oz se bomo kakšen ples skupaj naučili.

T2 – navodilo za raz. st, RAP in NIP

Še izbirni predmet ITA

Navodila za izvedbo pouka 4. r – 2. teden

ITI COLORI (IT2)

Pozdravčke vsem- tudi staršem,

Romana

_______________________________________________________________________________________

Pozdravljeni,

upam, da vam gre delo lepo od rok, da berete, računate, ste športno aktivni in če se le lahko, družite s svojimi domačimi.

No, pa so spet nova navodila tu.

MAT

(od 18.3. do 20.3. 2020)

Prilagam učni list- ne potrebujete ga natisniti, naloge samo rešujete v zvezek-besedilnih nalog torej ne prepisujete ampak napišete samo naslov učnega lista in zaporedne številke nalog.

Pisno_mnozenje_z_enomestnim_stevilom

DZ str.53

Napišete naslov v zvezek- Kocka in kvader. Potem za kocko napišete, koliko ima robov, oglišč, mejnih ploskev ter posebnosti, nato še za kvader. Naredite torej razpredelnico kot je v delovnem zvezku brez narisanih geometrijskih teles (samo števila).

Nato rešujete naloge v DZ str. 53 in 54.

SLO

(od 18.3. do 20.3. 2020)

  1.  Vsakodnevno branje, eno vprašanje in odgovor.

      2.  Preglejte DZ Gradim slovenski jezik 4- 1. del. Nekaj nalog smo vmes izpustili, da bi jih reševali še za utrjevanje pred testom. Sedaj te naloge vse rešite- torej, DZ 1. del naj bo v celoti rešen.

      3.  DZ 1. del, stran 115, naloga 13.

Besede, ki so zapisane v dveh stolpcih, uporabi v povedih (stavkih). Za vsako besedo svojo poved (stavek). Torej v zvezek ali na list, če zvezka nimaš, napišeš 12 povedi. Pišite čitljivo, slovnično pravilno in ne pozabite na končna ločila.

Starši, vas pa prosim, da mi javite samo tisti, katerih otroci nimajo doma delovnega zvezka Gradim slovenski jezik 4 -2. del.

Nadaljevali bi z delom v drugem delovnem zvezku naslednji teden in če ga slučajno nimate doma, je možnost, da pogledate na

9letka.net, pod e-gradiva, poiščete IRokus-www.irokus.si, kliknete in dobite navodila za prijavo, nato pa poiščete naš DZ Gradim slovenski jezik 4 izdaja s plusom 2.del in imate interaktivni DZ . Vanj ne morete reševati, lahko pa odgovore pišejo otroci v zvezek ali na list.

LUM ( 18.3.2020)

Sprostite domišljijo in ji pustite prosto pot. Narišite, naslikajte kar želite. Bom pa vesela, če bom fotografijo kakšnega vašega izdelka dobila na mail. , da mi malo polepša dneve brez vas.

Lepe pozdravčke in bodite zdravi.

Rada vas imam- Romana

————————————————————————————————————————————————–

Pozdravljeni,

kot ste bili obveščeni, bomo sedaj nadaljevali s poukom na daljavo. Za naš razred bom za ure MAT, SLJ, DRU, NIT, ŠPO objavljala na naši spletni strani,  za GUM in TJA pa kliknete na predmet in poiščite svoj razred.

Ker to ni klasični pouk, bodo vsebine malo lažje, sami si boste razporejali čas, kakšno stvar prilagodili in predvsem-nič ne bomo “komplicirali”. Teme bomo v šoli potem še ponovili in ni nikakršnega strahu, da znanja ne bo.

V tem času bo za vas najbolj pomembno, da nadaljujete z vsaj 10 minutnim vsakodnevnim branjem (kot smo delali pri pouku), na list ali pa v zvezek po prebranem delu napišite eno vprašanje in nanj odgovorite v celem stavku.

Še vedno je tudi potrebno vaditi poštevanko- saj veste- sedaj imamo sestavljene račune, dele celote in pisno množenje-kakšen račun na dan ne bo “škodil”.

V tem tednu pri NIT in DRU ne bomo nadaljevali s snovjo ampak ponavljajte, ker sedaj je pisno ocenjevanje prestavljeno pri DRU, ustno ocenjevanje pa prav tako pri NIT- ko se vrnemo v šolo, pa bomo to ocenili, ker je to snov, ki smo jo že prej obdelali skupaj, sedaj pa imate čas, da jo dobro utrdite.

Sedaj imate tudi dovolj časa, da se naučite pesmico MLEKO.

Lahko pa tudi malo pregledate Rokusovo stran  www.Radovednih-pet.si (4.–5. razred), ker so javili, da bo odprta za vse in ker delamo pri MAT, NIT in DRU po njihovih učbenikih in delovnih zvezkih, vam bodo interaktivne vsebine v pomoč in zanimivost.

PONEDELJEK, 16.3. 2020 in TOREK, 17.3.2020

MAT– (kot smo to ponavadi delali po DZ, kjer je vedno najprej razlaga nato vaje ali pa zapis v zvezek)

DZ str. 51 GEOMETRIJSKI LIKI IN TELESA – snov, ki vam ni tuja

DZ str. 52 Lastnosti geometrijskih teles

Preberite, v zvezek napišite naslov  Lastnosti geometrijskih teles, narišite kvader in na njem označite OGLIŠČE, ROB IN MEJNO PLOSKEV (tako, kot je v delovnem zvezku).

Nato pa spodaj narišite še najprej OGLATA TELESA-kocko, kvader in piramido, nato še OKROGLA TELESA-valj, krogla,stožec.

Pri risanju si pomagajte z delovnim zvezkom.

SLJ

Berilo str. 172, 173

Lojze Kovačič : Zgodba o zmešanem računanju

Večkrat preberi besedilo, o pisatelju, misel in anekdoto, nato pa v zvezek (kot v šoli) odgovoriš na vprašanja-Dejavnosti po branju.

Ne pozabi- odgovarjaj v celih stavkih in vsak odgovor v novo vrstico. Če slučajno nimaš doma zvezka- ni problema, piši na liste in jih nato prineseš v šolo.

ŠPO

Pri ŠPO pa imaš navodilo za ta teden- doma ali zunaj na prostem 3 x vodi ogrevanje celega telesa za starše, kot ga vodiš v šoli-pokaži jim, kaj že znaš-saj veš- od glave do pete.

Tako- za dva dni dovolj navodil- če kaj potrebuješ oz česa ne veš, pa me kontaktiraj preko maila.

Lep pozdrav,

Romana

Tu so še navodila za:

Neobvezni izbirni predmet Nemščina

Sportarten 4 razred (1)

29. teden

ŠPORT, RAP,NIP – (ne bo vam dolgčas)

NAVODILA razredna stopnja, RAP in NIP

Neobvezni izbirni predmet ITA

IL COMPITO DI ITALIANO

Navodila za izvedbo pouka IT

Vaja- vstavi določni člen in pretvori v množino. (1)

————————————————————————————————————————————————————

Pozdravljeni,

v ponedeljek, 2.9.2019, se vidimo ob 8.20 v učilnici 4.b- zadnja učilnica  v prizidku. V razred pridete obuti v čevlje, nato vam bomo razdelili vaše omarice, da se boste preobuli. Obvezno imejte s seboj beležko, lahko pa tudi vse zvezke, učbenike in delovne zvezke, ker jih boste pustili v svojih predalih. V tem tednu bomo počasi pregledali, kaj vse potrebujemo in če bo potrebno, boste kaj še dokupili, če še nimate.

Lep pozdrav,

Romana Terkaj


(Skupno 7,073 obiskov, današnjih obiskov 1)